Kasia Poleca

Dlaczego każda kompania winna mieć swoją stronę internetową?

Zanotowałem w ostatnim czasie trend, który sporo osób ma na myśli za przyszłościowy, ja przeciwnie zaś uważam takie stanowisko za doszczętnie lekkomyślne. Mianowicie idzie mi o firmy, które decydują się zaoszczędzić kilkaset złotych (jednorazowo!) na stronie internetowej gdyż fortecą, iż profil na portalu społecznościowym jakim jest Facebook lub Instagram w zupełności wystarczą i poręczają im napływ delikwentów. W samej rzeczy wyrażam zgodę z tym, że już portale społecznościowe do genialne źródło ruchu i nabywania ewentualnych odbiorców dla naszych usług, ale… trzeba mieć w pamięci, że de facto nie mamy jakiejkolwiek kontroli nad naszą stroną. Pozornie – możemy edytować wszelkie opisy, wrzucać dowolne ściągnięcia i wiadomości na nasz profil, aczkolwiek trzeba pamiętać, że w zasadzie to nie my jesteśmy właściciel naszej strony an portalu społecznościowym. Co się stanie o ile za parę miesięcy, albo latek zarządca z jakiegoś argumentu postanowi wykasować nam konto? Być może nie spodobają mu się treści jakie ogłaszamy?

Zobacz: warto sprawdzić

Jako wzorzec mogę zreferować stream’erkę ze strony twitch.tv której konto pozostało wykasowane bo w swojej korelacji na żywo stwierdziła, iż według niej na ziemii istnieją tylko dwie płcie! Co jeśli po prostu zmieni się model biznesowy tych portali i zapoczątkują od stron firmowych wymagać obszernych wartości? Abyśmy w takiej albo siostrzanej sytuacji nie pozostali z klasyczną „ręką w nocniku” wita wyrażenie dywersyfikacja. Idzie o dywersyfikowanie zarzewi ruchu internetowego i miejsc w których nabywamy klientów, tak ażeby nie podtrzymywać kompletnego wzorca biznesowego na jednym ewentualnie dwóch zarzewiach. W kontekście wszystkich kosztów które ponosimy w związku z działaniem kompanie kilkaset złotych na budowę chociaż prostej strony internetowej to jak najbardziej niewiele. Choćby nawet nie obmyślamy jej w obecnej chwili traktować jako rozstrzygający sposób na reklamę to jednak w mojej opinie trzeba ją mieć.

Partner strony: wartościowy blog